نکاتی مهم برای افزایش فالوور در اینستاگرام

بازدید: 806 بازدید

آيا به چگونگی افزایش فالوور و محبوبیت در اینستاگرام فکر می کنید و فالوورهای شما در اينستاگرام صفر يا كم هستند

خوب شما مي توانيد آدم خوش شانسي باشيد.

قبل از اینکه شروع به ارسال پست در حساب جدید خود کنید، باید سه قانون اول بازاریابی اينستاگرام را بدانید:

  1. محتوا
  2. محتوا
  3. محتوا

حالا که قوانین را می دانید، پس شروع كنيد

برای ایجاد محتوای اينستاگرام قانع کننده، ابتدا باید به نام تجاری خود فکر کنید که طولانی و سخت نباشد. اکنون سی ثانیه را برای تجسم نام تجاری خود در 5 سال بگذارید

به گفته گوگل، یک  نام تجاری شامل 6 عناصر زیر است:

  1. نام
  2. لوگو
  3. رنگ ها
  4. پیام
  5. شعار
  6. به طور كلي زیبایی و احساسات

اگر Instagram را شروع کرده اید، احتمالا نام شرکت، لوگو، و غیره را به دست آورده اید. یا شاید شروع یک حساب کاربری را داريد و هنوز هم میخواهید آن قسمت را خاموش کنید – این هم خوب است! اما برای این پست، ما در حال تمرکز بر روی زیبایی شناسی کلی از نام تجاری هستيم

در این پست ما شما را از طریق پروسه اثبات شده برای ساخت سریع حساب های Instagram از ابتدا، با پیروان صفر و چگونگی تعیین اینکه چه نام تجاری را باید به صورت زیبا داشته باشيم مي پردازيم

شما باید صفحه Instagram جدید خود را در مقابل افرادی که حق انتخاب دارند، دریافت کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

شروع به فکر کردن درباره زيبايي در روز اول

برای ایجاد زیبایی شناسی و ارتعاش کلی باید به آنچه فکر می کنید نگاه كنيد و احساس حساب کاربری Instagram خود را داشته باشید.

3 سوال زیر را از خود بپرسيد

کلمه اي که دوستان شما برای توصیف شما یا نام تجاری شما استفاده می کنند چیست؟

نام تجاري و محتواي شما چیست؟

از چه تصاویری استفاده مي كنيد؟

اکنون که کمی اندیشه و تفکر خلاقانه ای را انجام داده اید، به جنبه های فنی بیشتری براي رشد حساب کاربری Instagram خود از پیروان صفر كنيد

اولین پیروزی را دریافت کنید 

خوب، هنگامی که به Instagram مي رويد بهتر است به جای کل جمعیت Instagram، یک توازن خاص را هدف قرار دهید.

برای جلب توجه مخاطبان خود بايد بدانيد مخاطبان شما چه نوع پست هايي را مي خواهند

برای پیدا کردن خواسته های مخاطبان هدف، سعی کنید موارد زير را انجام دهيد:

رقبا:  به دنبال پیروان رقیب برای دیدن آنچه که مردم از آنها پیروی می کنند باشيد.

Hashtags : هشتگ های جستجو مربوط به نام تجاری شما است و شما کاربران را با استفاده از هشتگ های مشابه پیدا خواهید کرد

مکانها : مکانهای جستجو مربوط به نام تجاری را جستجو کنید.

هنگامی که محتوا را تولید کرده اید، Instagrammers مربوطه را در پست های خود تگ کنید تا به پیروان بيشتري داشته باشيد

استفاده بیش از حد از بسیاری از هشتگ ها می تواند اثر متقابل بر پیروان شما در Instagram را داشته باشد، استفاده بیش از حد از بسیاری از هشتگ های نامناسب باعث هرزنامه و کلاهبرداری می شود.

 در فیلترها متوقف نشوید تحقیقاتی که در Instagram بهترین تصاویر را انجام می دهند کلیک کنید تا اطلاعات متنوع Curalate را بر روی نوع کیفیتی که در Instagram است را مشاهده کنید.

تحقیقات نشان می دهد حساب های Instagram با 100K + پیروان به طور متوسط ​​بیشتر از حساب های کمتر از 10K پیروان پست می کنند.

پیوستن در Instagram کلید موفقیت است. اگر حداقل پیروان را در چند پست در هفته ندیده اید، پس نمی توانید انتظار داشته باشید که آنها را درگیر کنید.

هرچه ارتباطات بیشتری با پست های خود دریافت می کنید، احتمالا الگوریتم Instagram و پست های خود را در بالای خبرنامه پیروان قرار می دهيد. افراد بیشتری که پست های شما را می بینند، بیشتر پیروان شما را به دست می آورند.

هنگامی که تعداد پست های خوبی را در Instagram خود داشته باشید، به پستهایی که بیشترین ارتباط را دریافت کرده اید، نگاه کنید و زمان های ارسالی آنها را بنویسید.

منتظر چی هستی؟ 

به یاد داشته باشید، محتوای با کیفیت چیزی است که حساب های Instagram با هزاران (حتی میلیون ها) دنبال کننده را به همراه دارد.

بنابراین هرگز محتوای خود را دست کم نگیرید. همیشه بیشتر برای یادگیری، انجام کارهای بیشتر و بیشتر برای به اشتراک گذاشتن وقت بگذارید

مطالعه بیشتر