نرم افزار هوشمند درج اگهی اتوماتیک در سایت ها

بازدید: 1635 بازدید

نرم افزار هوشمند درج اگهی اتوماتیک در سایت ها

اگر شما جزو کسانی هستید که فکر میکنند که میتوان از راه  تبلیغات درآمد زایی کرد ویا محصولات خودرا به فروش رساند پیشنهاد میکنیم این بخش را تا آخر دنبال کنید. وقتی که شما بخواهید در سایت خود و یا سایت های دیگر تبلیغ کنید باید خیلی هزینه کنید و یا آشنایی کامل با کدنویسی و بهینه سازی سایت داشته باشید و تمام این موارد زمان زیادی از شما خواهد گرفت اما نرم افزاری ساخته شده که شما میتوانید با استفاده از آن تبلیغات متفاوت وزیادی رو به صورت دلخواه در هرکجایی که هستید قرار دهید یا میتوانید تنظیم کنید به صورت کاملا اتوماتیک این پروسه انجام شود.

یکی از قابلیت های جالب وجذاب این نرم افزار این است که شما تبلیغ دلخواه تان را وارد میکنید و خود نرم افزار با توجه به پارامتر ها و قرارداد های گوگل آن را تنظیم و ویرایش میکند .

نرم افزار هوشمند درج اگهی اتوماتیک در سایت ها

هرچه تعداد نمایش تبلیغات و نمایش لینک های شما بیشتر شود باعث دیده شدن لینک های شما توسط ربات های گوگل میشود و به شما کمک میکند که رتبه سایت شما ارتقا پیدا کند وبیشتر در معرض دید قرار بگیرد . برای اینکه شما بتوانید تبلیغات زیادی داشته باشید ولینک های سایت شما دیده بشود وبازدید داشته باشید میتوانید از سایت های درج آگهی رایگان و رباتی که برای شما قرار داده ایم استفاده کنید
حتما باسایت های زیادی روبرو شده اید که تبلیغات رایگان درسایت هایشان درج میکنند اما بطور معمول باید یک پروسه طولانی وزمان بر را صرف کنید تا بتوانید فقط یک تبلیغ آن هم در مدت کم در سایت درج کنید. به خاطر همین ما نرم افزار روبوادز  را برای شما عزیزان پیشنهاد میکنیم که یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه درج آگهی اتوماتیک در این بخش بوده و هست و قابلیت های جالب و زیاد این نرم افزار باعث شده تا بیشتر وبمستران از این نرم افزار استفاده کنند.

قابلیت های این نرم افزار:

درج روزانه آگهی

ثبت نام کردن خودکار در سایت های تبلیغاتی

ارسال همزمان چند تبلیغ دریک زمان

اداره شدن نرم افزار توسط یک ربات

زمان بندی دقیق ومناسب

جست وجوی روزانه

درج روزانه آگهی توسط ربات درسایت های مختلف

 

شرکت ها و مؤسساتی که تبلیغات اینترنتی خود را به روبوادز سپرده‌اند، قابلیت، توانایی بالا و تأثیر تبلیغات از طریق این ربات هوشمند را در افزایش میزان فروش و مشتریانشان را به میزان ۱۰۰% تجربه و به ما منعکس نموده‌اند و ما را بر آن داشته‌اند گام‌های بعدی را محکم‌تر برداریم. شرکت‌های استفاده‌کننده از این ربات چندین برابر شرکت‌ های دیگر در بازار رقابتی امروز شانس جذب مشتری، فروش کالا و خدمات خود را خواهند داشت.

شما هم شک نکنید که با استفاده از این نرم افزار میتوانید مخاطبان وخریداران زیادی را برای محصولات و سایت خود جذب کنید ، کسانی که میخواهند از طریق نرم افزار های قدرتمند به سود دهی برسند ما این نرم افزار را پیشنهاد میدیم که واقعا یک نرم افزار کامل وهمه فن حریفه .

 

 

 

مطالعه بیشتر