اسکریپت ایزی گرام(دانلود رایگان آخرین نسخه)

بازدید: 4486 بازدید

دانلود اسکریپت ربات افزایش فالوور ایزی گرام نسخه 7.1(بدون لایسنس)

در دنیای امروز کسب و کارهای مختلف اینترنتی رونق بسیاری گرفته اند چرا که خیلی از مردم به خرید آسان روی آورده و از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی استقبال کرده اند. صاحبان کسب و کار برای این که بتوانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند می توانند از ابزارهای مختلفی که برای این امر تعبیه شده است بهره مند شوند. یکی از مواردی که می توان از آن برای گسترش کسب و کار استفاده کرد شبکه های اجتماعی می باشد.

اگر با شبکه های اجتماعی مختلف کار کرده باشید قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که برای افزایش کاربران و جذب مخاطب نیاز مبرم به استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف دارید. در ایران شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها شناخته می شود. اگر بخواهید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید می بایست از ابزارهای مختلف استفاده کنید. اسکریپت گرام‌ایزی به عنوان یک ابزار عالی برای افزایش فالوورهای حقیقی و واقعی می باشد که می توانید در کمترین زمان ممکن جذب واقعی کاربر داشته باشید. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی اسکریپت گرام‌ایزی بپردازیم.

پنشنهاد میکنیم برای رشد پیج اینستاگرام خودتان به مطلب گروه های حمایتی اینستاگرام مراجعه کنید.

اسکریپت افزایش فالوور اینستاگرام easygram

بهره مندی از ابزارهای مختلف مانند اسکریپت گرام‌ایزی به شما کمک می کند تا بتوانید به مانند سایر کسب و کارها دنبال کنندگان خود را افزایش داده و در کمترین زمان ممکن لایک، کانت و … دریافت کنید. همانطور که اشاره شد شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های پرکاربرد در ایران مطرح می باشد که کاربران زیادی دارد. خیلی از افراد به کمک این شبکه اجتماعی کسب و کار تازه راه اندازی کرده اند. ایزی گرام یک ابزار کاملا دقیق می باشد که به کمک آن می توانید اکانت خود را در حالت خلبان خودکار یا Autopilot قرار دهید. در واقع استفاده از رباتی که در ادامه قصد معرفی آن را داریم به شما کمک می کند تا کلیه امور مختلف مانند لایک، فالو، کامنت، فالوبک، آنفالو و … را انجام دهید. این ربات به صورت 24 ساعته این کار را برای شما انجام می دهد و نیازی به هیچ کاری از طرف شما نیست. یکی از ویژگی های مثبت این ربات عدم نیاز به اتصال مداوم اینترنت می باشد که می تواند فالوورهای حقیقی و واقعی را برای شما جذب کند.

آشنایی با ویژگی های کلیدی اسکریپت گرام‌ایزی

اسکریپت ایزی گرام

اسکرپیت فوق دارای ویژگی های کلیدی بسیاری می باشد که ما در ادامه به صورت کاملا واضح هر یک از ویژگی ها را بیان خواهیم کرد تا شما با نرم افزار خود آشنا شوید. ویژگی های اسکریپت گرام‌ایزی به شرح زیر می باشد:

عدم محدودیت در اضافه کردن اکانت

با خرید اسکرپیت فوق شما می توانید بدون نیاز به خرید ربات های اینستاگرام از وب سایت های مختلف به صورت مادام العمر و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی از آن استفاده کنید و به اشخاص دیگر اکانت بفروشید.

دارای فعالیت های خودکار Auto Activity

اسکریپت گرام‌ایزی به گونه ای می باشد که شما بدون تلف کردن وقت می توانید تمامی فعالیت های انجام شده را به ربات بسپارید. این اسکرپیت به شما کمک می کند تا کارهای مختلفی مانند لایک، فالو، کامنت، آنفالو، ریپوست و … را در طول شبانه روز و بدون نیاز به اینترنت انجام دهید. اسکرپیت فوق به شما کمک می کند تا تمامی فعالیت های روزانه را به صورت خودکار راه اندازی کنید.

هدف گذاری Targets

شما به کمک اسکرپیت فوق می توانید به سهولت هدف گذاری کرده و کاربران هدف خود را پیدا کنید. ربات به کمک هشتگ، یوزنیم و لوکشین می تواند کاربران هدف را به شما معرفی کند.

وجود فیلترگذاری پیشرفته Advanced Filters

به کمک بخش فیلترگذاری پیشرفته در اسکریپت گرام‌ایزی شما قادر خواهید بود تا لایک، کامنت و فالو خود را به حداقل یا حداکثر برسانید. این کار توسط فیلترهای تعیین شده انجام می شود.

مدیریت نظرات Comment

یکی از بخش های جذاب اسکریپت گرام‌ایزی بخش کامنت یا نظرات می باشد. شما می توانید به ربات برنامه های مختلف کامنت گذاری بدهید. ربات پس از تشخیص کاربر هدف می تواند نظرات مختلفی برای وی بیان کند. همچنین شما می توانید از هشتگ ها و ایموجی ها جذاب در کامنت خود استفاده کنید که باعث افزایش جذب فالوور می شود.

هشتگ ها  Hashtags

شما می توانید به ربات هشتگ های مورد علاقه خود را بدهید تا از طریق آن برای شما جذب کاربر داشته باشد.

مکان Locations

یکی از قابلیت های بی نظیر اسکریپت گرام‌ایزی انتخاب کاربران هدف بر اساس موقعیت نقشه و جغرافیا می باشد. شما می توانید به صورت تخصصی بر روی یک منطقه ی خاص فعالیت کنید. ربات با توجه به داده های شما کاملا هوشمند عمل می کند.

یوزرنیم  Usernames

در این بخش می توانید با وارد کردن یوزرنیم کاربران به ربات این اجازه را بدهید تا بر روی بخش های مختلف پیج افراد کار کرده و فالوورهای هدف را جذب نماید. این کارها شامل لایک کردن، فالوینگ و جذب فالوور می باشد.

دایرکت Messages

شما با آماده کردن متن های از پیش تعیین شده توسط اسکریپت گرام‌ایزی می توانید به سهولت برای فالوورهای جدیدتان دایرکت ارسال کنید. یکی دیگر از قابلیت های ربات زمان بندی دایرکت ها بوده که سر موعد مقرر ارسال می شود.

ارسال خودکار و زمانبندی شده پست  AUTO POST

ویژگی فوق همانطور که از عنوان آن مشخص می باشد به شما کمک می کند تا به صورت اتوماتیک و زمان بندی شده پست های مختلفی را به اکانت اینستاگرام خود ارسال کنید.

انواع پست  Post types 

در این بخش شما می توانید انواع پست اینستاگرامی را به کمک اسکریپت گرام‌ایزی که شامل تصویر، استوری و ویدئو می باشد ارسال کنید.

پیشنمایش پست Preview post

اسکرپیت فوق بسیار هوشمند بوده و به شما این امکان را می دهد که پیش نمایش پست را قبل از ارسال مشاهده کنید.

زمانبندی پست ها  Schedule posts

پست های زمان بندی شده بر اساس ساعت و تاریخ خاص جهت ارسال آماده و بارگزاری می شوند.

ذخیره پست ها Save post

اسکریپت گرام‌ایزی به شما این امکان را می دهد که پست های خود را ذخیره کنید.

ایموجی ها Emojis

ربات به صورت خودکار از تمامی ایموجی ها پشتیبانی می کند.

ایجاد دسته بندی  Category

شما می توانید به کمک اسکریپت گرام‌ایزی اکانت های فعال را دسته بندی و اولویت بندی کنید.

چرا از اسکریپت گرام‌ایزی استفاده کنیم؟

چهار دلیل مهم و کلیدی در این بخش وجود دارد که شما را متقاعد می کند استفاده از این ربات برای تان سودمند خواهد بود. اگر می خواهید بیشتر بدانید پس ما را همراهی کنید.

اسکریپت گرام ایزی

1/ مدیریت کامل اکانت اینستاگرام

یکی از دلایلی که ربات طراحی و عرضه شده است این موضوع می باشد که شما بتوانید مدیریت کامل‌تری بر روی اکانت اینستاگرام  خود داشته باشید. حتماً توجه کرده‌اید که بسیاری از افراد سرشناس در شبکه های اجتماعی فعال بوده و طرف‌داران زیادی دارند. این افراد یک تیم متخصص شبکه‌های اجتماعی دارند تا بتوانند تمامی فعالیت‌ها را به بهترین شکل در این شبکه دنبال کنند چرا که حجم فعالیت و پیام های آن‌ها بسیار بالا بوده و انجام کارها به‌صورت دستی امکان‌پذیر نیست. شما نیز می توانید یک مدیر کامل برای شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشید.

2/ کامنت، پست گذاری، پاسخ به دایرکت و …

 اگر شما نمی‌خواهید هزینه‌های گزافی برای مدیریت اکانت اینستاگرامی خود داشته باشید قطعاً استفاده از اسکریپت گرام‌ایزی به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدیریت لازم را بر روی اکانت داشته باشید. با استفاده از اسکریپت گرام‌ایزی شما درحقیقت یک تیم مدیریتی استخدام می‌کنید که گوش به فرمان شما می‌باشد. شما با اعلام برنامه های خود در ربات می‌توانید آن را هوشمند کرده تا به‌صورت خودکار پست‌ها قرار داده شوند، لایک انجام شود و فالوور های هدف جذب شوند. شما می‌توانید حتی برای مخاطبین خود دایرکت ارسال کنید.

3/ دارای محیط کامل و کاربر پسند

نسخه گرام ایزی دارای یک محیط ساده و کاربر پسند با امکانات فراوانی می‌باشد. نسخه قرار گرفته نرم افزار به صورتی می باشد که مطابق با آخرین نسخه شبکه اجتماعی بوده و تمامی امکانات را دارا می باشد. شما می‌توانید در یک محیط کاربری آسان که دارای نسخه فارسی می باشد از امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید. تمامی تغییراتی که برای بهینه شدن نرم افزار وجود دارد را به سهولت دریافت خواهید کرد.

4/ نسخه فارسی، کامل ترین نسخه موجود

 با تهیه نسخه فارسی گرام ایزی شما می‌توانید به راحتی از طریق پنل، مدیریت مناسبی بر روی بخش های خود داشته باشید. همچنین بروزرسانی‌های مختلف را می‌توانید به‌صورت کاملاً رایگان دریافت کنید. برای استفاده از اسکرپیت شما نیازمند خرید می باشد اما باید بدانید برای دریافت به روزرسانی های مختلف دیگر نیازی به پرداخت هزینه نیست. اسکرپیت فوق برای سریع تر شدن کارها و کم کردن مشکلات فالو و آنفالو تولید و عرضه شده است. شما می توانید بهترین کیفیت را با این اسکرپیت دریافت کنید.

نحوه استفاده از اسکریپت گرام‌ایزی

باید بیان کنیم نحوه استفاده از ربات بسیار ساده می باشد و شما تنها با نصب اسکرپیت بر روی سیستم خود می توانید اکانت خود و سایر کاربران را در نرم افزار ثبت کرده و به مدیریت کردن آن بپردازید. در واقع شما بدون هیچ دانش برنامه نویسی می توانید با نرم افزار کار کنید.

 آیا امکان فروش اکانت به کمک اسکریپت گرام‌ایزی وجود دارد؟

تیم توسعه دهنده نرم افزار در تلاش است تا روش هایی را برای فروش اکانت مهیا کند که خوشبختانه در نسخه آخر این ویژگی فراهم شده است و شما می توانید اکانت های ساخته شده را به راحتی به دیگران بفروشید.

آیا محدودیتی در استفاده از ربات فوق وجود دارد؟

باید بیان کنیم که محدودیت خاصی در استفاده از ربات فوق وجود ندارد و کاربران بدون محدودیت می توانند با خرید آن از تمامی امکانات استفاده کنند. دریافت آپدیت ها به صورت کاملا رایگان می باشد.

اسکریپت ایزی گرام در سایت اصلی به قیمت 90 دلار و در سایت های ایرانی به قیمت 49000 تا 190000 هزار تومان به فروش میرسد اما اعضای ویژه سایت آی اکسترا میتوانند این فایل و تمام فایل های سایت را به صورت کاملا رایگان دانلود کنند

مطالعه بیشتر