انتقال اعضای گروه در تلگرام(بهترین روش تست شده و تضمینی)

بازدید: 1758 بازدید

انتقال اعضای گروه تلگرام به گروهی که شما دارید یکی از پربازده ترین و جذاب ترین روش های بازاریابی در تلگرام است که در این پست به شما صفر تا صد نحوه انجام این کار را به کمک نرم افزار و یا به وسیله یک ربات تلگرامی طراحی شده توضیح میدهیم .

چرا انتقال ممبرهای گروه به گروهی دیگر بهترین روش افزایش ممبر گروه است؟

معمولا کاربران آماتور از روش های متداول افزایش عضو گروه و کانال مثل ممبر اجباری یا ممبر فیک استفاده میکنند که این روش ها به هیچ عنوان باعث افزایش بازدید پست ها یا افزایش فروش محصولات شما نمیشوند و به عبارتی غیرهدفمند هستند. پس شما میتوانید به راحتی اعضا واقعی گروه های دلخواه خود را به گروهی که ساخته اید منتقل کنید.

فرض کنید شما یک گروه تبلیغاتی در تلگرام دارید که به وسیله قرار دادن تبلیغات اعضای گروه از آن درآمد کسب میکنید. حالا مسئله مهم اینجاست که شما باید اعضای گروه خود را بصورت چشمگیری افزایش دهید تا اعضای جدید عضو گروه شما بشوند و اعضای قبلی هم به راحتی به شما هزینه تبلیغات را بپردازند.
یا در مثالی دیگر شما یک گروه فروشگاهی دارید که میخواهید اعضا هدفمند به گروه خود جذب کنید و محصولات خود را بفروشید. حالا شما کافیست در قسمت سرچ تلگرام به دنبال گروه هایی باشید که فکر میکنید اعضا و مخاطب هدف شما در آن گروه عضو هستند.

پیشنهاد میکنیم برای اتصال دائمی به تلگرام به مقاله پروکسی تلگرام مراجعه کنید

نرم افزار انتقال اعضای گروهی به گروه دیگر در تلگرام

روش اول معرفی شده در سایت ها و صفحات مجازی به کمک یک نرم افزار با نام Telegram Auto انجام میشود که در حال حاضر به درستی کار نمیکند و حین انجام پروسه انتقال یا استخراج ممبرها با ارورهای مختلف و کندی نرم افزار مواجه خواهید شد, و برای اجرای نرم افزار باید سیستم خود را بصورت 24 ساعته روشن بگذارید یا از سرور مجازی استفاده کنید.

در انتهای این مطلب ما لینک دانلود رایگان این نرم افزار را برای شما قرار میدیم که در صورت تمایل میتوانید برای افزایش ممبر از آن استفاده کنید

انتقال اعضای گروه های تلگرام به کمک ابزار اختصاصی و پرسرعت آی اکسترا

به کمک ابزار اختصاصی سایت آی اکسترا شما تنها با داشتن شماره های مختلف میتوانید ممبرهای گروه موردنظر خود را به گروهی که میخواهید منتقل کنید و افزایش ممبر واقعی و رایگان داشته باشید.

شما میتوانید این ابزار را که با زبان برنامه نویسی پایتون توسعه داده شده و در سرورهای مجازی لیتوکسی قابل اجراست را تنها با قیمت 250 هزار تومان تهیه کنید.

ویژگیهای ابزار انتقال اعضای گروه اختصاصی ما:

بدون نیاز به روشن بودن کامپیوتر

آموزش ویدیوی کامل و اختصاصی

شما تنها یک بار ابزار را اجرا میکنید و به صورت دائمی و نامحدود و به آسانی از آن استفاده میکنید

 

 

 

مطالعه بیشتر