آموزش ساخت خط استت (stat)

بازدید: 1020 بازدید

آموزش ساخت خط استت

آموزش ساخت خط استت

نرم افزار ساخت و تبدیل خطوط تلگرام . دراین پکیج به معرفی تبدیل خطوط تی دیتا به استیت خواهیم پرداخت وتبدیل همه خطوط شما به این فرمت خواهیم بود پس با ما همراه باشید .

اما چرا خطوط استت  ( stat)

نرم افزار ها واپلیکیشن های زیادی برای خطوط تلگرام ساخته شده اند وبیشتر خطوط حال حاضر تلگرام استت هستند . وحال بیشتر خطوط دربازار هستند واز سرور های مختلف پیروی میکنند بافرمت تی دیتا هستند.به طور مثال شما میتوانید یاهزار عدد از این خطوط وارد تلگرام شوید  اما بارای تهیه این تعداد خطوط استت باید زمان ودانش کافی داشته باشید ویا هزینه کنید .

ناگفته نماند که خطوط استت به خاطر امنیت وسرعت لود وپردازش بیشتر مورد وجه برنامه نویسان وشرکت هایی دراین حوضه شده است.ودرمقابل معایبی دارد که میتوان به نبودن قابلیت مانیتور یا رصد کردن پیام ها از طرف مخاطبان شد ویا مشاهده کردن تک تک  پیام ها در ارسال پیام های انبوه ومشخص نبود خرابی یا ریپورتی آن بود که تبدیل به معایب این نرم افزار شده است.

تی دیتا چیست ؟

برا کاربرانی که درمورد تی دیتا نمیدانند باید یه طور اختصار توضیح داد که : تی دیتا توسط یکی از نسخه های تلگرام که به آن تلگرام پرتابل  ( telegram portable ) گفته میشود قابل ساختن است

به این صورت که ابتدا از سایت تلگرام نسخه ی پرتابل را دانلود میکنید سپس آن را در یک پوشه کپی نمایید و اجرا کنید حال یک شماره ( مجازی یا حقیقی ) در آن وارد کرده و بر روی دکمه تایید و در صورتی که شماره از قبل رجیستر نشده گزینه here کلیک  کنید .

آموزش ساخت خط استت

کد تایید ۵ رقمی از سمت تلگرام برای شما ارسال میگردد و با وارد کردن آن در تلگرام پرتابل اکانت شما ساخته میشود. در این لحظه ۱ پوشه به نام tdata در کنار فایل تلگرام پرتابل ایجاد میگردد که حاوی اطلاعات شماره و اکانت شما است . تی دیتایی که همه جا از آن صحبت میشود همین پوشه است .

مبدل تی دیتا به استت :

همه خطوط تلگرامی استت هستند واگربخواهید آنهارو تبدیل به تی دیتا کنید باید نرم افزار را نصب کرده ومراحل بالا را انجام داده واز هردو فرمت استفاده کرد ولذت ببرید .

نکته : بعد از تبدیل خطوط توسط نرم افزار جهت دسترسی به فایل شماره استت وارد پوشه senders شوید , خط شما با شماره مورد نظر آنجا موجود خواهد بود .

با تشکر ازشما عزیزان امیدوارم این پکیج مورد قبول شما عزیزان شده باشد باتشکر گروه آموزشی آی اکسترا

 

مطالعه بیشتر