هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید این نکات برای موفقیت مهم هستند

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

رسانه های اجتماعی قلمرو هیجان انگیز از امکانات بازاریابی را ارائه می دهند. Instagram ابزاری ساده است

که می تواند قدرتمند باشد، البته با مقدار مناسبی از تلاش

برخی از اندیشه ها در رویکرد کلی اینستاگرم، ارزشش را دارد.

در اینجا نکات مهمی درمورد اینستاگرام وجود دارد که عامل موفقیت شماست

ابتدا خود را معرفی کنید و آن را جالب کنید!

به وضوح و مختصر توضیح دهید که کسب و کار شما چیست و چرا از رقبا خود منحصر به فرد هستید.

در نظر بگیرید که emojis و خط فاصله برای ایجاد مخاطب برای خواندن آسان تر است.

اگر برند شما فقط می تواند یک چیز را به دنیای Instagram بگوید تا آنچه را که در آن هستید انجام دهید، چه خواهد بود؟

به مردم آنچه را که می خواهند بدهید!

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

پیروان به دلایلی از صفحه Instagram بازدید می کنند، بنابراین بهتر است

مطالب تازه ای برای آنها آورده شود. اجازه ندهید حساب کاربری شما خالی باشد

نگه داشتن پست های مکرر و به روز به شما اطمینان می دهد که در صفحه Instagram خودتان باقی بمانید

سعی کنید به طور مداوم و حداقل، یک بار در هر سه روز پست کنید.

محتوای قابل اعتماد داشته باشید

حتی اگر شرکت شما تنها یک محصول واحد تولید کند، راه های مختلفی برای عکس برداری از این محصول وجود دارد. همان محصول را تکرار نکید

سعی کنید نورهای مختلف، زمینه های جالب و یا حتی صفحه نمایش های فصلی داشته باشید. چیز دیگری که باید

در ذهن داشته باشید این است که خاطرات احساسی و قابل توجهی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

آیا داستان یا حقایق منحصر به فرد در پشت نام تجاری شما وجود دارد؟

چه فرآیندهای مورد استفاده برای ایجاد محصول هستند و مواد تشکیل دهنده از چه منبعی هستند؟

به دنبال کمک به مخاطب خود، مشکل او را حل کنید!

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

با محتوای خود صادق باشید

به طور عمده در عکس های پست Instagram خود ارتباط برقرار کنید. محتوای بیش از حد نوشته شده را ارائه نکنید

عکسبرداری و یا استفاده از عکسهای مختلف

اگر پیروان شما پس از یک جستجو ساده Google بتوانند تصویر مشابه را تهیه کنند، آنها تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

از تصاویر خلاقانه استفاده کنید. کاربران رسانه های اجتماعی به دنبال سرگرمی هستند، پس ناامید نشوید!

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

پیروان را از طریق نظرات، پیشنهادات، مسابقه و هشتگهای سرگرم کننده به سمت خودتان بکشید

حساب Intagram خود را سرگرم کنید تا با آن ارتباط برقرار کنند، و به زودی شما انجمنی از طرفداران بازاریابی را خواهید داشت!

هشتگهای بیشتری در پست خود قرار دهید، هرچه بیشتر  نشان داده شود کاهش ترافیک را به نمایه خود هدایت می کنید.

همبستگی مستقیمی بین تعداد هشتگهای استفاده شده در هر پست و ارتباط با پست وجود دارد.

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

Instagram اجازه می دهد تا حداکثر ۳۰ هشتگ در هر پست را داشته باشید، اما ۳۰ هشتگ ممکن است بیش از حد سخت به نظر برسد.

اینستاگرم برای علامت های تجاری بسیار مناسب است زیرا مکان هایی را ارائه می دهد که

برندها می توانند در پشت صحنه های محتوایی که شما در تبلیغات منظم مشاهده نمی کنید نمایش داده شوند.

فقط به این دلیل که شما می توانید در “Insta” واقعی تر باشید، به این معنا نیست که محتوای شما نباید ویرایش شود.

اینستاگرام نیاز به سرپرستی مداوم دارد

هرآنچه باید درباره اینستاگرام بدانید

 

 

به این پست امتیاز دهید.

مطالعه بیشتر