نکاتی مهم برای افزایش فالوور در اینستاگرام

آیا به چگونگی افزایش فالوور و محبوبیت در اینستاگرام فکر می کنید و فالوورهای شما در اینستاگرام صفر یا کم هستند

خوب شما می توانید آدم خوش شانسی باشید.

قبل از اینکه شروع به ارسال پست در حساب جدید خود کنید، باید سه قانون اول بازاریابی اینستاگرام را بدانید:

  1. محتوا
  2. محتوا
  3. محتوا

حالا که قوانین را می دانید، پس شروع کنید

برای ایجاد محتوای اینستاگرام قانع کننده، ابتدا باید به نام تجاری خود فکر کنید که طولانی و سخت نباشد. اکنون سی ثانیه را برای تجسم نام تجاری خود در ۵ سال بگذارید

به گفته گوگل، یک  نام تجاری شامل ۶ عناصر زیر است:

  1. نام
  2. لوگو
  3. رنگ ها
  4. پیام
  5. شعار
  6. به طور کلی زیبایی و احساسات

اگر Instagram را شروع کرده اید، احتمالا نام شرکت، لوگو، و غیره را به دست آورده اید. یا شاید شروع یک حساب کاربری را دارید و هنوز هم میخواهید آن قسمت را خاموش کنید – این هم خوب است! اما برای این پست، ما در حال تمرکز بر روی زیبایی شناسی کلی از نام تجاری هستیم

در این پست ما شما را از طریق پروسه اثبات شده برای ساخت سریع حساب های Instagram از ابتدا، با پیروان صفر و چگونگی تعیین اینکه چه نام تجاری را باید به صورت زیبا داشته باشیم می پردازیم

شما باید صفحه Instagram جدید خود را در مقابل افرادی که حق انتخاب دارند، دریافت کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

شروع به فکر کردن درباره زیبایی در روز اول

برای ایجاد زیبایی شناسی و ارتعاش کلی باید به آنچه فکر می کنید نگاه کنید و احساس حساب کاربری Instagram خود را داشته باشید.

۳ سوال زیر را از خود بپرسید

کلمه ای که دوستان شما برای توصیف شما یا نام تجاری شما استفاده می کنند چیست؟

نام تجاری و محتوای شما چیست؟

از چه تصاویری استفاده می کنید؟

اکنون که کمی اندیشه و تفکر خلاقانه ای را انجام داده اید، به جنبه های فنی بیشتری برای رشد حساب کاربری Instagram خود از پیروان صفر کنید

اولین پیروزی را دریافت کنید 

خوب، هنگامی که به Instagram می روید بهتر است به جای کل جمعیت Instagram، یک توازن خاص را هدف قرار دهید.

برای جلب توجه مخاطبان خود باید بدانید مخاطبان شما چه نوع پست هایی را می خواهند

برای پیدا کردن خواسته های مخاطبان هدف، سعی کنید موارد زیر را انجام دهید:

رقبا:  به دنبال پیروان رقیب برای دیدن آنچه که مردم از آنها پیروی می کنند باشید.

Hashtags : هشتگ های جستجو مربوط به نام تجاری شما است و شما کاربران را با استفاده از هشتگ های مشابه پیدا خواهید کرد

مکانها : مکانهای جستجو مربوط به نام تجاری را جستجو کنید.

هنگامی که محتوا را تولید کرده اید، Instagrammers مربوطه را در پست های خود تگ کنید تا به پیروان بیشتری داشته باشید

استفاده بیش از حد از بسیاری از هشتگ ها می تواند اثر متقابل بر پیروان شما در Instagram را داشته باشد، استفاده بیش از حد از بسیاری از هشتگ های نامناسب باعث هرزنامه و کلاهبرداری می شود.

 در فیلترها متوقف نشوید تحقیقاتی که در Instagram بهترین تصاویر را انجام می دهند کلیک کنید تا اطلاعات متنوع Curalate را بر روی نوع کیفیتی که در Instagram است را مشاهده کنید.

تحقیقات نشان می دهد حساب های Instagram با ۱۰۰K + پیروان به طور متوسط ​​بیشتر از حساب های کمتر از ۱۰K پیروان پست می کنند.

پیوستن در Instagram کلید موفقیت است. اگر حداقل پیروان را در چند پست در هفته ندیده اید، پس نمی توانید انتظار داشته باشید که آنها را درگیر کنید.

هرچه ارتباطات بیشتری با پست های خود دریافت می کنید، احتمالا الگوریتم Instagram و پست های خود را در بالای خبرنامه پیروان قرار می دهید. افراد بیشتری که پست های شما را می بینند، بیشتر پیروان شما را به دست می آورند.

هنگامی که تعداد پست های خوبی را در Instagram خود داشته باشید، به پستهایی که بیشترین ارتباط را دریافت کرده اید، نگاه کنید و زمان های ارسالی آنها را بنویسید.

منتظر چی هستی؟ 

به یاد داشته باشید، محتوای با کیفیت چیزی است که حساب های Instagram با هزاران (حتی میلیون ها) دنبال کننده را به همراه دارد.

بنابراین هرگز محتوای خود را دست کم نگیرید. همیشه بیشتر برای یادگیری، انجام کارهای بیشتر و بیشتر برای به اشتراک گذاشتن وقت بگذارید

به این پست امتیاز دهید.

مطالعه بیشتر