نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام و راه هایی برای فروش بیشتر آنچه که دارید

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

نمایش مشخصات عمومی در اینستاگرام به طور پیوسته تبدیل به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین برنامه های اجتماعی شده است.

با بیش از ۸ میلیون حساب تجاری ثبت شده پلت فرم اجتماعی ثابت شده برای بازاریابی و ساخت نام تجاری است.

حدود ۸۰ میلیون عکس در  Instagram هر روز توسط پایگاه کاربری عظیم و فعال که شما به عنوان یک کسب و کار

می توانید به آن دسترسی داشته باشید، بارگیری می شوند.

شایان ذکر است که تقریبا ۶۰ درصد کاربران اینستاگرام در گروه سنی ۱۸ تا ۱۹ ساله قرار دارند. اینستاگرم، کسب و کاری

بسیار ارزشمند برای کسب و کارهایی است که در حال تلاش برای ایجاد یک مخاطب قابل قبول هستند.

اما با یک استراتژی بازاریابی خوب و  برنامه ریزی شده کسب و کار شما می تواند در نوع مناسبی قرار بگیرد

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

در زیر ما به چند نکته بازاریابی Instagram خواهیم پرداخت که به شما کمک می کند تا نتایج واقعی دنیای خود را بدست آورید.

نکات # ۱: نمایه کسب و کار اینستاگرام

قبل از اینکه به سفر بازاریابی Instagram وارد شوید، مطمئن شوید که یک حساب کسب و کار Instagram را دارید.

شما به راحتی می توانید بدون نیاز به ابزار تبلیغاتی فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام را ایجاد و منتشر کنید.

همچنین  مطالب خود را که توسط پیروان شما در خوراک های خبری دیده می شود را افزایش می دهید.

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

 نکته # ۲: اهرم حمایت تبلیغات

به گفته eMarketer، شرکت هایی که از تبلیغات Instagram استفاده می کنند در حال افزایش هستند

و تعدادی از تبلیغ کنندگان بر پایه سیستم عامل محبوب رسانه های اجتماعی مانند توییتر قرار دارند.

علاوه بر این که Instagram دارای یک پایگاه کاربری ۷۰۰ میلیون دلاری است، در اینجا چند دلیل قوی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.

تبلیغات جذاب و غیر مزاحم می تواند به شما کمک کند که یک نرخ تبدیل بهتر با هزینه کم را داشته باشید.

آزادی خلاق برای استفاده از هر دو، تصاویر و فیلم ها هنگام تبلیغ محصول یا خدمات.

نکات # ۳:  تاثیرات هدفمند

به منظور ایجاد موفقیت آمیز بازاریابی تاثیرگذار در Instagram، مهم است انتخاب کنید که تنها با کسانی که تأثیرگذار هستند

و دارای اهمیت ویژه ای نسبت به محصول هستند، همکاری کنید

نکات # ۴: ارتقاء متقابل در سایر کانال های رسانه های اجتماعی

یکی از موثرترین راههای افزایش دسترسی شما این است که Instagram را در دیگر سیستم عاملهای اجتماعی ارتقا دهید

با تمرکز بر ترویج متقابل، شما قادر خواهید بود محتویات بیشتری را در مورد محتوای اینستاگرام ایجاد کنید

تصویر نام تجاری خود را بهبود بخشیده و هزینه ایجاد محتوای جدید را کاهش دهید.

 نکات # ۵: پیگیری معیارهای مناسب

دانستن عملکرد Instagram اولین قدم برای بهبود آن است. هنگامی که می دانید چه کاری انجام می دهید

و نتایج قابل اندازه گیری وجود دارد، وضوح بیشتر و بازده بیشتری خواهید داشت. اما مهم است

که معیارهای مناسب را دنبال کنید تا بتوانید بیشترین تلاش خود را انجام دهید. این شامل:

  1. نرخ رشد دنبال کننده
  2. نرخ مشارکت
  3. امتیاز کلیک

ر تراکم URL در Instagram محدود به پیوند در Instagram Bio شماست. دانستن اینکه چگونه

بسیاری از افراد از طریق URL خود کپی می شوند و احتمالا تبدیل آن بسیار مهم است.

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

با نظارت بر معیارهای فوق همراه با سایر معیارها مانند رشد هشتگ ها، تعامل هشتگ و غیره به شما کمک خواهد کرد

تا کسب و کارتان را به طور مؤثر در اینستاگرام به بازار ارائه دهید. اگر نمی دانید

که چگونه این معیارها را پیگیری کنید، از خدمات تبلیغاتی Instagram استفاده کنید

نکات # ۶: از هشتگ استفاده کنید

هر بازاریاب رسانه های اجتماعی ارزش هشتگ ها و نقش آنها را می داند. اما کلید موفقیت در Instagram این است

که از هشتگ ها به طور استراتژیک استفاده کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود افراد بیشتری را مشاهده کنید

تا محتوای شما را ببینند، با مارک شما ارتباط برقرار کنند و میزان دسترسی کلی را افزایش دهید.

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

نکات # ۷: داشتن استراتژی محتوا 

استراتژی محتوا برای موفقیت با بازاریابی اینستاگرام حیاتی است.

بدون محتوای مفید و مرتبط، شما زمان زیادی را برای گرفتن مخاطبان هدف خود نخواهید داشت.

نکات # ۸: نمایش مشخصات خود را به یک کانال فروش تبدیل کنید

آیا می توانید محصولات خود را از طریق Instagram به فروش برسانید؟ البته که میتوانید.

این پلت فرم اجتماعی یک مکان عالی برای گرفتن نام تجاری شما به سطح بالا و فروش بیشتر است.

با این حال، فروش در اینستاگرام متفاوت است.

نکات # ۹: ساخت جامعه Instagram

اگر پیروان شما هیجان زده یا مشتاق به ارتباط با محتوای شما نیستند، بازده مطلوب سرمایه گذاری

را مشاهده نخواهید کرد. بیایید ببینیم چه کاری می توانیم برای ساخت یک انجمن Instagram انجام دهیم.

۱ پیروان خود را بشناسید

۲ سؤالات بیشتری بپرسید

اگر شما این نکات بازاریابی را پیدا کردید، برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی Instagram خود را توسعه دهید حتما باید به آنها عمل کنید

نکاتی درمورد بازاریابی اینستاگرام

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.

مطالعه بیشتر