افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

بازدید: 1011 بازدید

افزونه ارسال خودکار شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

برای اینکه شما بتوانید مخاطبان و کاربران زیادی داشته باشید باید از روش های مختلف برای جذب کاربر استفاده کنید یکی از این روش ها شبکه های اجتماعی است که شما با مدیریت آنها میتوانید کاربران زیادی را به دست آورید.

این افزونه بر روی شبکه های اجتماعی مثل اینستا گرام ، فیسبوک،توییتر،لینکدین و پینترست به صورت خودکار هر پستی را بخواهید ارسال میکند که این کار باعث صرفه جویی درزمان میشود برای شما پس برای همین ما این افزونه را برای شما پیشنهاد میکنیم که با استفاده ازافزونه میتوانید به موفقیت برسید .
برای اینکه شما بعد از طراحی سایت و راه اندازی سایت به موفقیت برسید باید سئوی سایت تان را درست کنید.

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | Social Auto Poster

سئو چیست؟

سئو یک پارامتر یا قوانین خاصی را شامل می شود که شما با رعایت کردن آن میتوانید رتبه پیج تان را در گوگل بالا برده وبازدید زیادی را کسب کنید. حالا برای اینکه شما سئوی بهتری داشته باشین روش های مختلفی وجود دارد اما برای اینکه زودتر به جواب برسید وبتوانید بازدید زیادی رو جذب کنید.

ایجاد شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی در این مورد خواهد بود چون شما با قرار دادن لینک های بخشی از سایتتان را دراین شبکه ها و بازدید کردن این لینک ها ووارد شدن به سایت شما به شما برای بازدید و کاربران زیاد کمک خواهد کرد.

ارسال خودکار به توئیتر در پلاگینSocial Auto Poster

شما با استفاده این افزونه می توانید پست هایی که در سایت تان قرار میدهید را به صورت خودکار واتوماتیک در شبکه اجتماعی توییتر قرار دهید چون توییتر یکی از شبکه های اجتماعی پر بازدید است

ارسال خودکار به فیسبوک با استفاده از پلاگین Social Auto Poster

با توجه به زیاد شدن کاربران وبازدید کنندگان فیسبوک و امکانات  فراوانی که این شبکه اجتماعی داراست شرکت ها وسایت های زیادی فیلم ها و عکس های زیادی رو برای بیشتر دیده شدن در این شبکه اجتماعی قرار میدهند.

ارسال خودکار به اینستاگرام با استفاده از پلاگین Social Auto Poster

همانطور که مشاهده میکنید اپلیکیشن اینستاگرام به یکی از مشهور ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا تبدیل شده است که شما میتوانید با قرار دادن عکس و فیلم های مختلف آنهارو به تماشا بگزارید وکاربرانی که پست های شما در اینستاگرام می بینند وشما را دنبال میکنند می توانید برای شما عالی وموفقیت آمیز باشد .

شما میتوانید با استفاده از این افزونه درشبکه های اجتماعی ذکر شده و…. به صورت اتوماتیک فعالیت کرده و مخاطبان وکاربران زیادی را دریافت کنید پس شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید واز این به بعد با تمرکز زیادی روی این نرم افزار ها کار کنید.

درضمن شما بجز این نرم افزار ها می توانید با قابلیت های دیگر این افزونه آشنا بشید و با استفاده از آن با درست استفاده کردن از این افزونه را بلد باشید و بتوانید شبکه های اجتماعیتان را به خوبی مدیریت کتید و درعرصه اینترنت وشبکه های اجتماعی موفق شوید.آی اکسترا

 

مطالعه بیشتر