آموزش برنامه نویسی در محیط Basic4android

بازدید: 1049 بازدید

آموزش برنامه نویسی در محیط Basic4android

آموزش برنامه نویسی در محیط Basic4android

اندروید یک پلتفرم جالب وفوق العاده است که نسبت به پلتفرم های دیگه طرفدار وکاربران زیادی داره این محبوبیت فقط از ساده بودن محیط این پلتفرم وکاربرپسند بودن این نرم افزار است. برای اینکه شما هم بتوانید یک نرم افزاری با پلتفرم اندروید داشته باشید باید با برنامه نویسی اندروید آشنایی داشته باشید .

اگر شما از توسعه دهندگان پلتفرم اندروید هستین این نرم افزار را برای شما عزیزان پیشنهاد میکنیم چون این نرم افزار با داشتن یک محیط ساده وکاربرپسند و داشتن کامپایلر برای عیب زدایی برا کدها این نرم افزار را بعد از اندروید استودیو برای شما پیشنهاد می کنیم  با استفاده از کتابخانه های فراوان آن قادر خواهید بود که یک نرم افزار زیبا تحت اندروید را ساخته وطراحی کنید.

سری کتابخانه های این نرم افزار بخش های پایگاه داده یا همون SQL، پورت های دریافتی ، بلوتوث،GPS ، انیمیشن،JSON و… که شما با استفاده از این کتابخانه ها می توانید پروژه های جذابی بسازید.

چرا Basic4android ؟

چون این نرم افزار نیازی به نوشتن xmlندارد و یکی دیگر از قابلیت های جذاب این نرم افزار وجود یک شبیه ساز واقعی روی این برنامه است که شما میتوانید هنگام زدن کد به صورت زنده بر روی شبکه محلی آن کد هارو تست زده وعملکرد آنهارو ببینید داشتن کتابخانه های زیاد وبیشمار این نرم افزار،وپشتیبانی از شی گرائی و دیگر امکانات که هنگام آموزش به شما عزیزان توضیح داده خواهد شد.

توضیحات قسمت های مختلف:

قسمت اول:

آشنایی اولیه با محیط نرم افزار،مقایسه این نرم افزار با نرم افزار های دیگه کدنویسی اندروید

قسمت دوم:

آموزش نصب و پیکربندی محیط بیسیک فور اندروید ، به همراه نرم افزار basic4android به صورت کرک شده و آخرین ورژن آشنایی با قسمت های مختلف محیط بیسیک فور اندروید (شامل توضیحات کامل در مورد محیط کد نویسی و توضیحات کامل منوی محیط بیسیک فور اندروید)

قسمت سوم:

آموزش ایجاد یک امولوتور برای تست کردن زنده کدهای نوشته شده در محیط بیسیک فور اندروید

آشنایی با نرم افزارbridge برای شبیه سازی گوشی ها پلتفرم های اندروید درمحیط بیسیک فور اندروید

اجرای آن بر روی نرم افزار bridge

قسمت چهارم:

ساخت اولین پروژه درمحیط بیسیک فور اندروید

قسمت پنجم:

آشنایی با چند کنترل موجود در نرم افزار بیسیک فور اندروید

آموزش تنظمیات مربوط به طراحی ودیزاین انواع پروژه ها

قسمت ششم:

آموزش درست کردن منو در نرم افزار بیسیک فور اندروید

آموزش ایجاد چند صفحه ای درپروژه ها

قسمت هفتم :

آموزش کار با کنترل بسیار کاربردی لیست ویو (List View) در محیط بیسیک فور اندروید (طراحی لیست ویو های گرافیکی و  آشنایی با پروپرتی های مربوط  به لیست ویو) آموزش کار با حلقه for  در محیط  برنامه نویسی بیسیک فور اندروید

قسمت هشتم :

آموزش کار با کنترل اسپاینر (Spinner) در محیط بیسیک فور اندروید و آشنایی با پروپرتی های مرتبط با آن ساخت پروژه ماشین حساب  با استفاده از ساختار شرطی Select Case آشنایی با ساختار دستور If در محیط بیسیک فور اندروید

قسمت نهم وپایانی:

پروژه ساخت کتابچه وتشخیص عدد اول

شما عزیزان با یاد گیری سرفصل های این دوره میتوانید برای خودتان یک نرم افزار اندروید درست کنید.باتشکر گروه آموزشی آی اکسترا

 

 

مطالعه بیشتر