پکیج آموزشی مود بازی های اندروید (مهندسی معکوس)

بازدید: 3169 بازدید

 

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت آی اکسترا در این پست برای شما پکیج حرفه ای آموزش مودینگ بازی های اندرویدی توسط مهندسی معکوس رو قرار دادیم این آموزش در حال حاضر بهترین دوره آموزشی در این مورد در سطح اینترنت است و در حال حاضر کمتر سایت ایرانی به طور جدی و اصولی به این مبحث پرداخته است پکیج آموزشی که برای شما عزیزان قرار داده ایم شامل چندین ویدیوی آموزش حرفه ای با کیفیت عالی به همراه ابزارهای مودسازی و ویرایش کامل فایل apk میباشد وتوسط این پکیج میتوانید در کمترین زمان به مود بازی های اندرویدی تسلط کامل پیدا کنید

 

*– پکیج آموزشی مود بازی های اندروید (مهندسی معکوس) –*

! مود حرفه ای با بیش از 4 ساعت فیلم آموزشی !

! بروزسانی شدن تمامی ویدیوها + اضافه شدن چند آموزش دیگر !

 آپدیت جدید

 

– توضیحات :

در حال حاضر مبحث مودسازی و یا ویرایش صحیح فایلهای اندرویدی (Apk) در هیچ کجای سایت های ایرانی به چشم نمیخورد ! هر چند بعضی از سایت ها اقدام به فروش محصولات نفوذ به Apk و ویرایش آنها میکنند اما محتوای آنها با آنچه در مطلب درج کرده اند یکسان نیست !،اینبار هگز باز بر آن شده پکیجی شامل 9 ویدیو آموزشی مجزا کاملا فارسی به همراه تمامی ابزارهای مود سازی و ویرایش کامل فایل Apk برای دوستداران این حوزه ساخته و نشر دهد،شما با این پکیج آموزشی قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن فرایند مود بازیها را شروع کنید !

 

درباره آموزش های ویدیویی :

این پکیج شامل 9 ویدیو آموزشی است که مدت همه آنها به بیش از 4 ساعت میرسد !،همه ویدیو ها به زبان کاملا فارسی بوده و به ترتیب در پکیج دسته بندی شده اند !

– محتوای این پکیج :

در پکیج تمامی ابزارها و نرم افزارهایی که قرار است با آنها به مود بازیها بپردازید گنجانده شده است و شما همراه ویدیو ها میتوانید با نصب ابزار مودینگ،تمرین و تجربه کسب کنید !،به جرعت میتوان گفت این پکیج هیچ گونه نقصی ندارد و آنچه نیاز است از فرایند مود سازی بدانید قطعا بدون قید و شرط یاد خواهید گرفت !

– چه چیزهایی یاد خواهیم گرفت :

1- طریقه مود سازی بازی ها از 0 تا 100 (به همراه نمایش مود چند بازی ایرانی در ویدیو ها)

2- شیوه بیرون کشیدن محتویات درون Apk و ادیت آنها

3- شخصی سازی یک بازی با استفاده از پیغام ” مود شده توسط … “

4 – نحوه کرک یک آیتم پولی در بازی ها (بدون پرداخت پول آیتم آنلاک شود)

5- شیوه دسترسی به فایل dll و کامپایل صحیح آن

6- نحوه مود بازیها با استفاده از زبان smali (به همراه مثال)

7- چگونگی اکسترکت یک Apk و Compile مجدد آن بدون ارور Jar

8-� آشنایی با ابزارهای مودسازی از 0 تا 100 و توضیحات مختصر هر کدام

9- نصب شبیه ساز اندروید در سیستم ویندوز (به همراه فایل نصبی در پکیج)

10- و بسیاری موارد مفید دیگر که در پکیج از سر خواهید گرفت …

– با مود کردن میتوان چکار کرد :

شما با استفاده از تکنیک مودینگ میتوانید بازیها را بینهایت (هک)،آنلاک،ویرایش و شخصی سازی کنید ! و آنها را به سادگی برای دیگران به اشتراک بگذارید بدون نیاز به روت دستگاه ها (مثل کانال هگز باز)

– سری آموزش های این پکیج :

شما در این پکیج از بخش 1 تا 3 با نحوه مود بازیهای یونیتی که در حال حاضر بیش از 90% بازیها با این موتور ساخته میشوند آشنا میشوید،در بخش 4�با نحوه مود بازیهای غیر از یونیتی که شامل 10% بازیها میشود آشنا خواهید شد !،در بخش 5 نیز با نحوه شخصی سازی بازهای مود شده و درج پیغام اختصاصی ” مود شده توسط … ” در اجرای اولیه آنها آشنایی پیدا میکنید (به همراه کدهای لازم و از قبل نوشته شده).لازم به ذکر هست تمامی بخش ها شامل ویدیو آموزشی و با زبان کاملا فارسی (متنی) است !

– بازیهایی که در ویدیو ها شروع به مود میشوند و شما یاد خواهید گرفت :

1- هی تاکسی

2- جنگاور ایرانی

3- آفتابه

4- آمیرزا

5- بقالی

– لازم به ذکر هست برای آموزش دیدن شما و درک بهتر مودسازی،این بازیها در ویدیو ها قید شده اند و پس از آن شما میتوانید روش های مود را بر روی بازیهای خارجی نیز پیاده سازی کنید !

– ملزومات قبل از شروع آموزش و دیدن دوره :

1- داشتن سیستم با حداقل ویندوز 7/8/10

2- دانش کافی برنامه نویسی #C (اگر ندارید میتوانید بازهم ویدیو را مشاهده و درک کنید)

3- تسلط کافی به سیستم ویندوز و پیاده سازی ابزارها

4- داشتن حوصله و وقت کافی برای درک تمامی مطالب درون ویدیوها

– سخن آخر به شما خریداران محترم :

شما بعد از خرید این پکیج و دیدن ویدیو ها با مدت زمان بیش از 4 ساعت میتوانید تسلط کافی بر روی ابزارهای مود سازی پیدا کنید و بیش از 80% بازیها را بدون قید و شرط مود کنید ! !

این آموزش در سایت های دیگر به مبالغ بالایی از 60 تا 100 هزار تومان بفروش میرسد ولی اعضای ویژه سایت آی اکسترا میتوانند این پکیج را رایگان دانلود کنند!

مطالعه بیشتر